Text Size

10 Απριλίου 2016

Ημερίδα

Η Παιδαγωγική Επιστήμη στο σύγχρονο κόσμο: προκλήσεις & προοπτικές (πρόγραμμα)

Α' ΜέροςΒ' ΜέροςΓ' Μέρος
Γεώργιος Μιχαλόπουλος
Προϊστάμενος ΚΕΔΔΥ Αργολίδος
“Στάσεις, τάσεις και προοπτικές στην Ειδική Αγωγή”
Τάσος Χατζηαναστασίου
Δρ Νεότερης Ιστορίας
“Η γλωσσική διδασκαλία στην Επαγγελματική Εκπαίδευση”
Γεώργιος Σπ. Νάσαινας
Δρ Επιστημών της Αγωγής
Ο διευθυντής και η πολιτισμική ανάπτυξη στο χώρο του σχολείου μέσα από το σεβασμό «των άλλων»
Φωτεινή Βενετσάνου
Επίκουρη Καθηγήτρια Σχολής Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού, Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
“Από το "ακίνητο σχολείο" στο "σχολείο σε κίνηση": Πολυτέλεια ή ανάγκη; Η περίπτωση των δομών προσχολικής αγωγής”
Δημήτρης Γ. Φράγκος
Δρ. Επιστημών της Αγωγής
“Εκπαίδευση και Απασχόληση στην εποχή της Κρίσης”
Παναγιώτα Γκόφα
Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης King’s College London
“Η συμβολή των εκπαιδευτικών στην εκπαιδευτική πρόοδο Ρομά μαθητών στην Ελλάδα”
Αθανάσιος Κριεμάδης
Ph.D., M.B.A., M.A Kαθηγητής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

"Η παιδαγωγική έννοια της ενότητας της ανθρωπότητας ως προϋπόθεση της ευημερίας της"
Ευαγγελία Λεζέ
Δρ Ψυχολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών
"Συμπεριληπτική και Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: Πρόκληση για το εκπαιδευτικό σύστημα και τη σύγχρονη παιδαγωγική"
Κωνσταντίνα Παναγάκη
Σχολική Σύμβουλος Α/θμιας Εκπ/σης
Η συμβολή του συναισθήματος στην παιδαγωγική σχέση
Panagiotis Kampylis
Ph.D. European Commission, Joint Research Centre, Institute for Prospective Technological Studies
“Digital Age Learning: Challenges, opportunities and the role of teachers”
Χαράλαμπος Καριοφύλλας
Msc, Υποψ. Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
Ο σχολικός οργανισμός μπροστά στις προκλήσεις των καιρών: έμφαση σε καινοτομίες και αλλαγές στα πλαίσια διαμόρφωσης μιας εσωτερικής εκπαιδευτικής πολιτικής και σχολικής κουλτούρας
Τσόγκα Σοφία & Δρ Στρίκλαντ Στέφανος
Ψηφιακή Ιθαγένεια: ο ρόλος και η σημασία της εκπαίδευσης
Νικολέττα Ματσιμάνη
MPh, Med, Υποψ. Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
Εκπαίδευση και ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού
Δρ. Παναγιώτης Ηλιόπουλος
Ορθολογισμός και πνευματικότητα στους ORTEGA Y GASSET ΚΑΙ HUSSERL: Μια κριτική προοπτική για την παιδεία και για τον σύγχρονο κόσμο
Δημήτριος Μπαλτατζής
Δρ Φιλοσοφίας
“Η συμβατότητα της θρησκευτικής αγωγής με τη περιβαλλοντική εκπαίδευση”

aspete 300x105

eppaik pesyp 300x105

e class 300x105

vivliothiki katalogos300x105